![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#17 |
![]() |
![]()
Faktycznie moduły rd03 ( 2 pojedyncze) i rd04 ( jeden łączony) mają takie same wtyczki. kiedyś testowałem moją xrv650 na modułach od rd04 i w górnych zakresach obrotów ok 6,5-7tys motocykl dostawał czkawki i zaczął przerywać. Na oryginalnych nie było z tym problemu!!! Do 6 tys obr. różnic nie dostrzegłem.
Co do uszkodzenia wtyczek to najczęściej gumy podpierające się zużywają i siedzenie jest automatycznie niżej. Poprzeczka załatwia sprawę. poza tym jak ktoś cierpi na nadwagę powinien ją założyć ![]()
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA ![]() ![]() XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
moduł - AT 07 | Kupek | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 09.07.2013 08:37 |
Moduł RD 03 | szymon25 | Układ elektryczny i zapłonowy | 6 | 27.08.2012 21:54 |