![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 |
księgowy...
![]() |
![]()
Nie stresuj się kolego
![]() Uszkodzenie modułu jest pochodną uszkodzenia reglera, jak masz voltomierz i "widzisz" prądy że jest ok. to wszystko gra. Możesz mieć moduł w zapasie i wozić go. Ja już przeżyłem z 5 reglerów, jeden to nawet pierdyknął ogniem że nadtopił lewy boczek, a moduł się nie zepsuł ![]() Możesz kupić lub pożyczyć z banku części AT. Tylko nie gap się bez przerwy w ten voltomierz, patrz na drogę... ![]() pozdr. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
moduł - AT 07 | Kupek | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 09.07.2013 08:37 |
Moduł RD 03 | szymon25 | Układ elektryczny i zapłonowy | 6 | 27.08.2012 21:54 |