![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#16 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: PRZEWORSK
Posty: 412
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s
|
![]() Cytat:
![]() Właśnie zamontowałem u siebie zawiechę przód od KTM LC8 ADV o skoku 230 mm, tył KTM lc4 620 SC skok (katalogowo 300 mm - na pewno nie wynika to ze skoku tłoka amortyzatora), spężyna Ohlins 90/250 Poradźcie w jaki sposób ją wyregulować: - SAG przód (teraz pod masą moto siada mi 6,5 cm), z kierownikiem nie badałem bo brakuje mi chętnej drugiej pary rąk. Czy ta śruba służy do regulacji napięcia wstępnego sprężyny? śruba reguklacyjna.jpg - SAG TYŁ (teraz pod masą moto siada 3 cm), z kierownikiem jak wyżej b/d - odbicie i dobicie raczej każdy ustawia pod swój styl jazdy i odczucia.
__________________
1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. 2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być. |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wtrysk w Afryce | Wojak | Układ elektryczny i zapłonowy | 105 | 24.06.2024 21:30 |
H4 w Afryce | Kuba | Wszystko dla Afryki | 85 | 02.08.2018 22:26 |