Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.04.2011, 20:06   #24
Artur_ntv
 
Artur_ntv's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Bielsk Podlaski
Posty: 183
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
Artur_ntv jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 11 godz 29 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał podos Zobacz post
Jeszcze pytanie - w 07a (w 07pewnie też) w którym miejscu jest przykręcona masa do motocykla?

Przylaczam sie do pytania....
Artur_ntv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Niskie obroty za wysokie. RD03 sloneczny Uklad paliwowy i wydechowy 16 06.07.2011 22:18
wysokie obroty po dluzszym postoju kkk Uklad paliwowy i wydechowy 6 09.06.2009 07:40
Starter nie kręci a prądy są SewO Układ elektryczny i zapłonowy 9 06.02.2009 21:50
Wysokie gmole do RD07. wieczny Wszystko dla Afryki 2 16.04.2008 14:16


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.