![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#17 | |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 674
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 1 godz 3 min 36 s
|
![]() Cytat:
I właśnie tak ma być ! Akumulatory motocyklowe bezobsługowe z tego co ja pamiętam są produkowane od co najmniej 15 lat i technologia się nie wiele zmieniła. Przekładki izolacyjne pomiędzy płytami ołowianymi są tak skonstruowane że pochłaniają zalany elektrolit przez co akumulator jest bardziej bezpieczny w razie rozszczelnienia ( wypadek , zmiażdżenie itp ) Może także pracować w dowolnej pozycji , oraz dzięki temu że jest prawie kompletnie szczelny nie wymaga czynności obsługowych.
__________________
END of TRANSMISSION |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Akumulator do AT | Kobra | Układ elektryczny i zapłonowy | 29 | 26.02.2018 16:05 |
Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 00:42 |
Akumulator do 0 7a | jorge | Układ elektryczny i zapłonowy | 39 | 30.01.2015 10:43 |
[FAQ] Akumulator | podos | Regularne czynności serwisowe | 13 | 05.01.2009 10:31 |