![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Jeśli rozrusznik kręci to znaczy że masz tyle prądu że na świece idzie wystarczająco.
Nawet jak by ci wolniej kręcił to też by wystarczyło. To w układach wtryskowych z komputerkiem sterującym minimalne potrzebne napięcie ( żeby komputer mógł "myśleć" ) to ok 10.5 V Wprawdzie akumulatory coraz gorsze ale padnięty po roku to trochę dziwne nawet jak na średnią firmę.Poprzedni mi wytrzymał 7 lat mimo że nigdy go nie ładowałem i na zimę nie wyjmowałem z moto. Sprawdź czy napięcie leci na świece, czy dochodzi paliwo do cylindrów , możesz też się podpiąć innym akumulatorem.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Akumulator do AT | Kobra | Układ elektryczny i zapłonowy | 29 | 26.02.2018 16:05 |
Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 00:42 |
Akumulator do 0 7a | jorge | Układ elektryczny i zapłonowy | 39 | 30.01.2015 10:43 |
[FAQ] Akumulator | podos | Regularne czynności serwisowe | 13 | 05.01.2009 10:31 |