Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 18.02.2011, 12:27   #7
Africa
 
Africa's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2011
Posty: 67
Motocykl: RD07
Przebieg: 25.000
Africa jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 6 godz 30 min 53 s
Domyślnie

U mnie KN już był przy zakupie. Tak w ogóle to jeszcze jest do wyczyszczaenia, przy ostatnim przeglądzie nie miałem płynu do czyszczenia (już do mnie jedzie) - może będzie jakaś poprawa.

Dzięki za info i wezmę pod uwagę wywalenie go, ale patrząc z drugiej strony, czytałem w niemieckich gazetach o granicy 2% przepuszczalności filtra (KN ma znacznie niższy próg jako filtr sportowy) i rozmawialem z kumplem co ma warsztat i szykuje motury na rajdy enduro, że chodzi o kompromis, bo może przy KNie niskie obroty są ciut gorsze ale za to na korzyść wyższych..

Tak czy inaczej czeka mnie chyba czyszczenie, może regulacja, gaźników i tak jak pisał Rambo - sprawdzenie filtra paliwa. Pozdr
Africa jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
3000 20w50 Gawrys Silnik, sprzęgło, skrzynia 15 09.08.2010 17:59
Dławienie na niskich obrotach - Cuda nie widy! Kishon Uklad paliwowy i wydechowy 20 15.08.2009 01:22


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.