![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
Jeśli nie jest to ta wykręcona śrubka o której pisałem to być może jest to źle ustawiona dawka paliwa dla obrotów jałowych. Albo wymaga korekty (przed korektą warto sprawdzić na ile jest wykręcona) albo gaźnik zasilający ten cylinder jest po prostu brudny.
Tyle mogę via internet poradzić.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wyjazd na spontanie, mam wolne do 08.06. | Słodziuś | Umawianie i propozycje wyjazdów | 0 | 27.05.2014 13:20 |
Falujące wolne obroty - jaka przyczyna? | krzysiek_m | Uklad paliwowy i wydechowy | 20 | 03.09.2013 22:23 |
Dwa wolne wężyki-tylko po co? | Kobra | Uklad paliwowy i wydechowy | 15 | 26.04.2011 17:23 |