![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 32 min 36 s
|
![]()
W lm-ce seryjnie nie było chłodnic, natomiast założyć taką do Xl-ki to dziecinnie proste. Sam tak kiedyś zrobiłem. Olej pod minimalnym ciśnieniem tłoczony jest z dołu silnika do ramy rurką idącą przy ramie. Wystarczy przeciąć ją i wstawić w obieg chłodnice - ponieważ jest to powrót do zbiornika w ramie - ciśnienie jest minimalne więc można użyc dowolnej chłodnicy oleju.
do autora wynalazku - pomysł dobry , ale czy nie boisz się w terenie że uszkodzisz wspomnianą rurkę , przy upadku, czy tez zahaczysz o krzaki i benzyna będzie sikać... Gorący silnik, kolektor ,itd ....?
__________________
Enduro i ADV |
![]() |
![]() |