![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Napisałeś cyt: "Żałuję tylko, że z wiadomych względów nie mogę zamieścić schematu swojej konstrukcji" OK rozumiemy szanujemy.
![]() Nie będzie chyba dla ciebie ujmą, czy odsłonięciem tajemnicy jakbyś wykonał charakterystyki swojego regulatora i oryginalnego. Myślę, że to najlepsza obrona twojego produktu. Mając do dyspozycji wiele regulatorów swoich i oryginalnych i zaplecze do tego w postaci przyrządów pomiarowych nie będzie to trudne zadanie. Charakterystyka od 1000 obr/min co 500 do 6000 góra 7000obr/min Obciążenie standard. Pracujący silnik włączone światła drogowe Żarówka std H4 55/60W (lub dwie zależne od wersji AT) próby na tym samym motocyklu. Każdy porówna tabelki i sprawa prosta. Czekamy dalej na pomiary. Znalazłem dodatkowe obciążenie, które należy wykluczyć z pomiarów. Nie jest to obciążenie wynikające z narastających obrotów silnika - bardzej z długiej pracy silnika na postoju. Mowa o wentylatorze chłodnicy. podczas dłuższej zabawy może zał. się wiatrak !!! |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 11:12 |