Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Dział Producentów i Dostawców

Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 09.05.2010, 20:06   #11
Południowiec
DZIDA!!!
 
Południowiec's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: w sumie to już Wrocław
Posty: 229
Motocykl: Tasmania Twin
Południowiec jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 15 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał sober Zobacz post
Pewnie masz otwarty elektrozawór -dlatego olej kapie mimo wyłączonego sterownika. Pamiętaj, że wkręcone pokrętło elektrozawóu to otwarty elektrozawór, a odkręcony elektrozawór to zamknięty (wówczas sterownik otwiera). Czyli powinieneś mieć odkręcone pokrętło elektrozaworu!
Jakby było tak jak mówisz, to przy napełnianiu magistrali byłoby to widoczne. A wtedy jeśli się nie zapaliła lampka (pomarańczowa) to można było tylko chcieć tłoczyć. A jak tylko się zapaliła, to szło. Więc to chyba jest ok.

nie mogę usunąć dubla. nie mówiąc że nie wiem skąd się wziął

Ostatnio edytowane przez Południowiec : 09.05.2010 o 20:12
Południowiec jest offline  
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Motooiler robertG7 Wszystko dla Afryki 25 29.03.2014 07:19
Porada łańcuchowa pilnie potrzebna ... paku Rama, zawieszenia, napęd 3 10.08.2009 09:51


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.