Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 13.06.2008, 14:42   #21
Franz
Stary (P)iernik
 
Franz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Franz jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
Domyślnie

Nie, dodatek za 600 euro
Przy 38tys robiony przegląd na 40 tys.
Nowe świece, linka gazu, nowy filtr powietrza olej i filtr oleju,przednia i tylna opona+ nowe dętki.Łancuch zmieniony przy 38tys.Obniżone siedzenie- dla Maćki.
Siedzenie na wysokosci 750 mm. Po wbudowaniu wilbersa 770mm
Szyba turystyczna od dakara i Osłony dłoni. Osłony touratecha zacisku hamulc tył+ abs sensora + osłona łancucha.Topcase 35l kappa.
ABs, grzne manetki i centralka. Przecież dodatków masz za klocka i przygotowany do jazdy.
Kupując u nas .... raczej się to wykręca bo kasy się nie odzyska.
Ja przy sprzefdaży ogołociłem prawie z wszystkich dodatków. Na allegro wziąłem 2500zł a przy sprzedaży chciałem tysiąc. Dla kupującego było to za dużo.
Pewnie wyposaży sobie na allegro...



Przeczytaj jeśli kapujesz.Dodatków za tysiac euro
Wegen Umstieg auf die neue 65oer GS verkaufen wir unser Kälbchen.
Fairerweise zuerst das bisschen Negative:
Aufgrund der kurzen Beine gab es leider den ein oder anderen Umfaller, ansonsten ist es Unfallfrei.
Da beim Batteriewechsel der Entlüftungsschlauch nicht richtig verlegt wurde, hat der Motor
Säurespritzer abbekommen,
Das Positive für jeden der sofort Aufsitzen und durchstarten möchte:
An dem Fahrzeug wurde im April bei ca. 38.500 km der 40.ooer Kundendienst gemacht.
Dabei wurden erneuert: Zündkerze, Gaszug, Luftfilter, Öl und Ölfilter, Vorder- und Hinterreifen.(Metzeler Tourance inkl. neuen Schläuchen)
Der Kettensatz wurde bei 38.ooo km erneuert,
Die Gabelfedern und der Stoßdämpfer wurden in diesem Zuge auf Wilbers (Fahrergewicht 80 kg) umgebaut.
Sitzhöhe ab Werk ca. 750mm, durch den Wilbers-Einbau ca. 770mm ( bei Probefahrt testen)
Weiterhin sind angebaut worden:
Original BMW-Dakar-Scheibe, Dakar-Schnabel,
TT-Bremshebel-Verstärkung, TT-Spoiler auf den BMW-Handprotektoren, (TT= Touratech)
TT-Kettenschutz und ABS-Sensor-Abdeckung, Spritzschutzverlängerung aus ALU,
Wunderlich Abdeckung für Fussbremszylinder,
TT-Topcaseträger mit Kappa-Topcase 35 Liter,
Ab Werk ist das Mopped ausgestattet mit:
ABS, Griffheizung, Hauptständer, Handprotektoren,
tiefem Fahrwerk und tiefer Sitzbank.

Das Mopped ist angemeldet und kann Probe gefahren werden.
Verkauf von Privat als Gebrauchtfahrzeug
__________________
<font color=#ffff00><b>.<font color=#000000>Tylko dwie rzeczy są nieskończone</font></b><font color=#000000>: <b>Wszechświat oraz ludzka głupota</b>, <b>choć nie jestem pewien co do tej pierwszej</b>. </font><b><font color=#000000>...  ( A.E)</font></b></font>

Ostatnio edytowane przez Franz : 13.06.2008 o 14:56
Franz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.