![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
|
![]()
No to i ja opiszę montaż. Szczególnie istotny dla czwórkowców!
![]() Generalnie zestaw pasuję do 04 bez problemu. Nie używamy płaskownika do opuszczenia puszki, musimy mieć dłuższą śrubę (m8x80) i kilka podkładek (m8), pastę uszczelniającą do wydechów (ja kupiłem w feuvercie za 9zeta, hamerykańską ![]() Na poczatek zakładamy uszczelkę na końcówkę kolektora i ją szlifujemy pilnikiem do mniej więcej połowy grubości (aż uda nam się napchnąć nań rurę). Ostrożnie bo łamliwa i druciki z niej wychodzące wbijają się w palce nie fajnie. ![]() ![]() SNC00082.jpg Montujemy opaskę tak: śruba m8, podkładka m8 duża, opaska, 2-3duże podkładki m8, tulejka dystansowa, rama, podkładka m8 mała i nakrętka samokontrująca: SNC00084.jpg Trzeba trochę stiuningować boczek, bo obija się o opaskę SNC00091.jpg Tłumik idzie idealnie wzdłuż boczku i jest wąski, nie wystaje za boczek ![]() SNC00086.jpg SNC00085.jpg W zasadzie można dać tylko 1-2 podkładki przy tulejce dystansowej, bo i tak jest zapas przy wahaczu/zacisku, a boczek trzeba by mniej podcinać. Ale to jest do sprawdzenia. Ja dałem 3 podkładki. ![]() SNC00083.jpg Kolizji z wahaczem lub zaciskiem być nie może. Sprawdzone na odpiętym amorze ![]() SNC00090.jpg Jak już wszystko pasuję (po spasowaniu dobrze sobie zaznaczyć ułożenie puszki do rury i rury do kolektora-marker lub delikatnie śrubokrętem), to lecimy na gotowo: zakładamy tłumik na rurę (ja wsadziłem pomiędzy jeszcze blaszkę wyciętą z puszki po coli, dla doszczelnienia, trochę puszczało tędy), naciągamy sprężynki, czyścimy końcówkę kolektora i smarujemy ją pastą uszczelniającą, nasuwamy na to zeszlifowaną uszczelkę, smarujemy też rurę w końcówce nachodzącej na uszczelce, składamy i skręcamy moooooocno opaską (ja użyłem starej opaski, bo nowej nie dostałem), ustawiamy wydech w pożądanej konfiguracji i dokręcamy opaskę do ramy, również mocno co by się trzymało. Gwint śruby trzymającej tłumik, opaski zaciskowej i śrubek od osłony rury potraktowałem pastą miedzianą, aby się nie zapiekały za łatwo. Co do dźwięku to jest naprawdę jadowity (jak to venom). Na obu DBkach daję nawet, nawet. Ale jak się wyjmie końcowy (na wylocie) to normalnie ![]() ![]() ![]() ![]() Dzięki matjas, góóóóóóóóóóót dżaaaaaab ![]() Ostatnio edytowane przez majki : 03.04.2010 o 21:43 |
![]() |
![]() |