Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 16.03.2010, 20:22   #11
JarekAT
Centralny Jarek
 
JarekAT's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 2,206
Motocykl: RD07, RD07a, RD07a, LC8, LC4, DRZ, K100, XL600LM
JarekAT jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 19 godz 57 min 29 s
Domyślnie

Przesadzacie z tym czasem jeśli chodzi o brak paliwa przy zmianie na rezerwę
Nigdy mi się nie zdarzyło, żeby po objawach kończącego się paliwa i przerzuceniu na RES nie odpaliła by i grymasiła albo zwlekała.
Zresztą w Afryni są objawy kończącego się paliwa i można zapobiec zgaśnięciu silnika nawet bez pośpiesznego przerzucania na rezerwę. Objawy są takie, że silnik zaczyna pracować na jeden gar, przynajmniej w mojej.
JarekAT jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pompa podcisnieniowa Mikuni i... azure Uklad paliwowy i wydechowy 2 02.07.2013 22:18
Pompa Mikuni hero Wszystko dla Afryki 2 29.10.2008 21:43


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.