![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#12 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 76
Motocykl: RD07a
Przebieg: 30tys ^
![]() Online: 2 dni 21 godz 27 min 0
|
![]() Cytat:
A moim zdaniem takie mocowanie nie da rady. Kiedy niedawno przepalałem swoją, postanowiłem sobie rundkę po placu nawinąć, trochę przegiąłem z gazem i już siedziałem na dupie. Gmole jak na zdj. ale z obciętymi dolnymi mocowaniami przy osłonie silnika. Efekt paciaka: lekko przekoszone gmole lewy - wyżej, prawy - niżej. Jak bym miał dolne mocowanie, przejęłoby siłę i blaszki mocujące podłogę ch.... by strzelił. Oczywiście powiecie, że nie powinny się wcale przekosić. No tak mój błąd były za lekko dokręcone do ramy obejmami ale to i tak nie rozwiąże problemu do końca. Przednie mocowanie do ramy powinno być jednym elementem w kształcie odwróconego o 90 stopni H, a oryginalnie są to dwa osobne płaskowniki. A na koniec wywodu: Jak się ma gmole z mocowaniem do uszu od podłogi to bez zdjęcia gmoli nie odkręcisz podłogi. Po co odkręcać podłoge? A na przykład żeby z tamtąd kluczyki wyciągnąć jak wpadną. (ja tak miałem) |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pytanie o opony | Babel | Hamulce, kola, opony | 16 | 31.07.2008 10:09 |