Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 18.02.2010, 09:38   #7
Mhv
Michał
 
Mhv's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Siedlce-Warszawa
Posty: 2,220
Motocykl: RD07a
Przebieg: do neg.
Mhv jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 20 godz 17 min 48 s
Domyślnie

Nie mam zamiaru nic w silniku grzebać, panowie..spokojnie. Airbox jest brudny od góry właśnie od pyłu, który prawdopodobnie przedostał się przez filtr, lub dlatego, że nie był długo czyszczony. Natomiast od dołu jest lekko zaolejony - pewnie olej z odmy. Spoko, sprzęt ma 17 lat, jak nikt tego nie czyścił to nic dziwnego..
Dzięki za (p)odpowiedzi.

Tak tylko mi się chce rzec, że to już kolejny mój sprzęt z tzw. zagranicy, gdzie tak super o nie dbają (słyszy się, że podobno), a pewne rzeczy wyglądają, jakby miały tyle lat co moto (np. 17-to letni filtr paliwa)..taka dygresja..proszę, nie rozwijajmy tematu
Mhv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jak głęboko powinny siedzieć gumy z airboxa na gaźnikach ?? paku Uklad paliwowy i wydechowy 32 22.08.2011 21:13


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.