![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#24 |
status-TAK stan cywilny-TAK....
![]() Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,219
Motocykl: K750
Przebieg: Tak,
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 22 min 48 s
|
![]()
Ramires z całym szacunkiem ale nie odważyłbym się ingerować w układ smarowania.
Dodatkowa pompka - kolejny element który może paść, długie węże również mogą ulec uszkodzeniu przy uderzeniu o cokolwiek. W jaki sposób zsynchronizować pompki ![]() AT nawet z zabłoconą chłodnicą oleju jest dosyć odporna na przegrzanie. Więc nie widzę za bardzo sensu.... W maluchach stosowałem głębokie miski olejowe ze specjalnym żebrowaniem odprowadzającym ciepło (ala radiator). Poprawiało to odporność na przegrzanie (ilość oleju wzrastała o jakieś 4 litry). Wadą było obniżenie prześwitu, robił się łapacz krawężników ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Różnice - chłodnica oleju i wody RD04. | krzysiek_m | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 10 | 17.06.2012 22:47 |
Chłodnica oleju. | wieczny | Układ chlodzenia | 9 | 06.02.2009 21:14 |