| 
			
			 | 
		#11 | 
| 
			
			 Wylizał się 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak jakby.  
		
		
		
		
		
		
		
		
			Biegi 1,2,3,4 zmieniasz naciskając dźwignię palcami w dół. Redukujesz biegi podczas jazdy 4,3,2,1 naciskając piętą w dół. Jedziesz na 4 biegu. Zatrzymujesz się. Jedno kliknięcie w dźwignię palcami w dół i znów masz luz. Hunter ma 4 biegi. Podczas jazdy nie możesz wrzucić z 4 na luz. Jeśli podczas szybkiej jazdy na 4 biegu wciśniesz palcami dżwignię w dół to tylko rozłączysz sprzęgło. Dźwignia palce-pieta. Skrzynia sekwencyjna, czyli podczas jazdy jedna czynność stopą zmienia jeden bieg. To dotyczy wersji JA65 (nowszej). Starsza wersja JA55 nie miała możliwości wrzucania z 4 na luz po zatrzymaniu. Generalnie jest to bardzo fajne rozwiązanie w połączeniu ze sprzęgłem odśrodkowym. Ale trzeba się do tego przyzwyczaić. Najgorzej mają młodzi jeźdźcy, kobiety i starsi "wychowani" na demoludach ![]() ' Ostatnio edytowane przez Artek : 24.03.2025 o 00:04  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Honda SH 125. | Artek | Honda - inna niż AT & NAT | 68 | 01.09.2023 21:16 | 
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |