Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.01.2025, 15:08   #10
Melon
 
Melon's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Lublin
Posty: 5,550
Motocykl: cz350/ bandit600/ zx12r/ varadero/vfr1200xd
Melon jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 18 godz 25 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał R2D2 Zobacz post
Uważajcie na zbyt duże napięcie ładowania.

Nie ma nigdzie pewnych informacji na temat maksymalnego napięcia ładowania.
Znalazłem tylko informację że to 14,9V. Powyżej tego napięcia zostaną przepalone bezpieczniki wewnątrz akumulatora i będzie po zawodach.

Ładowarki do kwasiaków mogą dać na wyjściu nawet 16V.

Ogniwa w akumulatorze HY110 są litowo-jonowe.
Mi kolega co się zna mówił, że bms rozłączy ładowanie jak jest powyżej 15V ale tam nic się nie zkopci co by baterię szlag trafił i można ładować zwykłym prostownikiem z regulacją napięcia i prądu.
Rafał_RD jak byś miał zasilacz laboratoryjny to by sprawdził jak to wygląda bo kontrolka to nie wskaźnik
__________________
kto smaruje ten jedzie
Melon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Akumulator NAT luk2asz NAT - Warsztat 144 21.01.2025 10:19
Akumulator do AT Kobra Układ elektryczny i zapłonowy 29 26.02.2018 16:05
Akumulator czosnek Wszystko dla Afryki 54 29.02.2016 00:42
Akumulator do 0 7a jorge Układ elektryczny i zapłonowy 39 30.01.2015 10:43
[FAQ] Akumulator podos Regularne czynności serwisowe 13 05.01.2009 10:31


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.