Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 16.11.2009, 09:09   #9
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 35 min 47 s
Domyślnie

Opórcz możliwości zbyt mocnego świecenia, wsadzenie 5W zamiast 2W może nadtopić oprawki jak i skrócić żywotność mocniejszych żarówek.
W obrysówkach w autokarze miałem 3W awaryjnie wsadziłem 5W ( bo takie akurat miałem pod ręką) efekt, stopione oprawki.
Przesadne kombinacje często bokiem wychodzą.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Żarówki i bezpieczniki jackhammer Przygotowania do wyjazdów 10 11.05.2015 06:57
Pytanie o żarówki. Gradient Układ elektryczny i zapłonowy 42 06.06.2011 18:51
Zarówki postojowe Dubel Układ elektryczny i zapłonowy 9 28.11.2009 10:05
brak prądu, regler, spalone wszystkie zarowki premislauss Układ elektryczny i zapłonowy 11 27.03.2009 11:48


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.