Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 30.07.2023, 09:58   #11
Mallory
 
Mallory's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,524
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
Mallory jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 2 godz 28 min 42 s
Domyślnie

Mając kilka AT zawsze z woltomierzem napięcie było 13,8-14,3.
Jednak 15V to max wg. serwisówki w AT, jeszcze dobre i raczej ono nie powoduje tych problemów.

Ale pytanie jakie jest napięcie podczas jazdy... bo może wtedy skacze w górę jeszcze bardziej ponad to 15 i może się robić kicha. Założyłbym woltomierz nawet taki warsztatowy, na taśmie można to gdzieś przylepić i się przejechał żeby zobaczyć co się dzieje.
Może to być wina prądu a może czegoś z układem paliwowym.
Załączone Grafiki
Typ pliku: png regulator.png (68.0 KB, 12 wyświetleń)
__________________
<br>
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien.
Mallory jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dławi się, przerywa, strzela z wydechu Adam_TSA Uklad paliwowy i wydechowy 16 02.09.2018 20:47
Dławi przy 4tys. obrotów 523adrian Uklad paliwowy i wydechowy 8 20.04.2017 19:01


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.