![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#33 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2021
Miasto: Wola Kosnowa, Sosnowiec
Posty: 73
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 dni 5 godz 54 min 20 s
|
![]()
Odnośnie kolejności dokręcania głowicy sprawa więc już jasna - dzięki wielkie. Potwierdziło to tylko wszelkie znalezione przeze mnie wcześniej informacje.
Robiłem przez zimę spory serwis Afry. Po złożeniu wszystkiego okazało się, że z przedniego cylindra spod głowicy delikatnie poci się olejem (cylinder tylny zupełnie suchy i czysty). Występuję szczególnie po jeździe pod nieco większym obciążeniem. Pierwotnie nie oddawałem głowic do obróbki i pomyślałem, że może to był mój błąd skoro na jednym "garczku" nieco się poci. Dlatego o to pytam bo ponownie wyjąłem silnik z ramy i zdjąłem tę jedną (przednią) głowicę. Po jej demontażu uszczelka była mocno zaolejona. To jest fakt że uszczelki pod głowice miałem Atheny teraz kupiłem OEM i nie wiem czy montować dopiero po planowaniu czy bez obróbki powierzchni a tylko na OEM-owej uszczelce. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Regeneracja Ohlinsa | Pawel_z_Jasla | Rama, zawieszenia, napęd | 3 | 06.09.2011 10:22 |
Regeneracja piasty klejem | Uriel | Rama, zawieszenia, napęd | 6 | 28.06.2010 16:39 |