![]() |
#23 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Szikago
Posty: 1,297
Motocykl: Była ST, była DR, była RD03 Rejli. Czas na LC8 Ładwenczer. KTM690R. ATRD07. KTM 950SE
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 15 godz 22 min 13 s
|
![]()
Co należy zrobić w 690
-wymienić pompę paliwa -wymienić dźwignie hamulca tylnego -wymienić śruby o których pisał Sambor -wymienić wlew paliwa -wymienić wysprzeglik -zastosować dobra płytę pod silnik -zastosować karbonowe osłony dekli(sprzęgła alternatora) -sprawdzić dzwigienki zaworowe bo mogą narobić balaganu -wymienić wydech do tego mapy i fitr gabkowy -amor skrętu mile widziany -nie czepiamy kufrow do 690 bo może urwać dupe ![]() -dbamy o wtrysk bo bardzo lubi płatać figle -chłodnicę chronią tylko skromne plastiki także jest narażona na uszkodzenia przy większych harcach -pierścienie w pierwszych modelach lubią pękać ![]() - moto na odpowiedniej mapie rwie ręce i łamie kręgosłupy ![]() -instalacja lubi pękać i płata wtedy figle -przepustnice do 14 rlubia się psuć -czujnik wywrotowy po złapaniu wilgoci płata figle -moto nie przepada za brodzeniem -od dłuższego stania lubi się rozprogramowac -wtrysk można wyczyścić w warunkach polowych -.... Tyle wiem po przejechaniu 700km ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
w co doposażyć afryke u dilera | concer | Wszystko dla Afryki | 42 | 28.03.2019 18:53 |