Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 13.09.2009, 19:53   #31
paku
 
paku's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
paku jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lepi Zobacz post
Ktoś tu pisał, że śruba regulacji mieszanki jest do regulacji na wolnych i średnich obrotach. I ma rację. Przy wyższych obrotach to wysokość i kształt iglicy ma znaczenie. I ktoś mówi, że się nie reguluje. Nie bo się po prostu wymienia. Zresztą poziom paliwa też zawsze można zmienić.
Osobiście jestem przeciwnikiem K&N w normalnej eksploatacji. Ale dobrze zestrojony gaźnik + K&N może dać lepsze osiągi w pełnym zakresie obrotów.
Ale nie zrobi to z Afri potwora
To ja dorzucę obrazek:
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg carb_setting.jpg (85.0 KB, 17 wyświetleń)
paku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Regulacja gaźnika na stożkach BartekBBI Uklad paliwowy i wydechowy 40 14.01.2011 20:54
Trykanie po wymianie napędu. paku Silnik, sprzęgło, skrzynia 14 26.07.2010 14:15
RD03 udogodnienia wlotu puszki filtra powietrza majo Uklad paliwowy i wydechowy 18 11.06.2010 15:05
K&N czyszczenie filtra powietrza matjas Wszystko dla Afryki 17 26.07.2008 11:20


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.