Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.09.2009, 14:20   #8
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 35 min 47 s
Domyślnie

zacznij od fabrycznych nastawów , a jako ze założyłeś nie filtr tylko wyłapywacz większych latających obiektów jakich jak muchy to zmniejszasz podcisnienie w gaźnikach a tym samym zubożasz mieszankę.
Dlatego od fabryki wzbogać skład o 1/4 do 0.5 obr, potestuj , pojeździj , pogladaj świece i doświadczalnie ustawisz optymalnie.
Do tego ( kiedyś słyszałem) że po 100000km powinno się nieznacznie wzbogacić skład z racji zużywania się elementów gaźnika ale to sprawa indywidualna .
__________________
AT03

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 08.09.2009 o 14:23
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Regulacja gaźnika na stożkach BartekBBI Uklad paliwowy i wydechowy 40 14.01.2011 20:54
Trykanie po wymianie napędu. paku Silnik, sprzęgło, skrzynia 14 26.07.2010 14:15
RD03 udogodnienia wlotu puszki filtra powietrza majo Uklad paliwowy i wydechowy 18 11.06.2010 15:05
K&N czyszczenie filtra powietrza matjas Wszystko dla Afryki 17 26.07.2008 11:20


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.