| 
			
			 | 
		#11 | 
| 
			
			 Wylizał się 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Miałem kilka dni temu przyjemność operować guzikami NAT 1100. 
		
		
		
		
		
		
		
	Na plus: kierunkowskazy i przełącznik świateł krótkie/długie. To naprawdę z punktu ergonomii jest lepiej rozwiązane. Podobny przełącznik świateł ma ktm 790. A dżojstik wymaga tylko przyzwyczajenia. NAT ma po prostu więcej funkcji, bo jakoś trzeba "spersonalizować" te parę koni więcej, niż miała poprzedniczka. udało się koledze wreszcie wyłaczyć ABS RR.  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 | 
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 | 
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |