![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Mi się wydaje, że tylko RD07 miał dzieloną podkładkę.
RD03 i 4 mają spręzynę w okolicach 100kg/cm. W RD07 i 07A mają sprężynę chyba 70kg/cm. Pręt w 3 i 4 jest taki sam, w 7 i 7a jest tami sam (ale inny niż w 3 i 4). A i zeby nie było za fajnie. Amory różnią się podkładkami na tłoku między modelami. Między 3/4 a 7/7a to już jest bardzo duża różnica w tłumieniu. Najlepiej nie mieszać 3/4 z 7/7a, już prędzej 3 z 4 i 7 z 7a ale to i tak nie jest idealnie. Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Xrv650 | katonn | Wszystko dla Afryki | 14 | 02.10.2016 14:51 |
Subiektywne porównanie DRZ WRF | zombi | Inne - dyskusja ogólna | 64 | 05.07.2013 21:47 |
Honda XR 400, 600, 650 - Porównanie | Olek | Inne - dyskusja ogólna | 46 | 09.04.2013 23:12 |