| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2018 
				
					
				
				
					Posty: 88
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 19 godz 30 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Co do docierania, to ja swoją XR 400 po wymianie tłoka i szlifie cylindra docierałem na piaskowni.) Jedyny plus to taki, że było to w zimie, w styczniu, bo moto chłodzone wiatrem. 
		
		
		
		
		
		
		
	Za miesiąc pojechałem nią na zawody cross country. W moich rękach nigdy nie brała oleju, nie puszczała dymka, moc i dół miała super. Najwazniejsza rzecz, to nie przegrzać silnika i nie jeździć na stałych równych obrotach, nie zamulać i nie pałować, pierwsze 100-200 km do 3/4 zakresu, później korzystać z całej skali obrotów, ale stosować obciążenia chwilowe, zmienne. W motocyklach na nikasilu, 1-2 godziny takiego docierania, a później dzida, oczywiście jak ktos umie i dobrze spasuje tłok z cylindrem. Olej i wymiana według uznania, ale ja bym nie przesadzał, w motocyklu chłodzonym cieczą warunki temperaturowe są zazwyczaj stałe, więc spokojnie pierwsza wymiana po 1000 km.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Podstawy mechaniki silników motocyklowych | Gawrys | Inne - dyskusja ogólna | 10 | 06.03.2013 16:23 |