![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Kupujac kata (03.2018) gosc go wyciagal z garazu akumlator byl wywalony do zera, nawet kontrolki nie zaragowaly na przekrecenie kluczyka, totalna detka (powodem byl garmin podpiety bezposrednio do aku) . Odpalony zostal na kablach od auta pochodzil minute a po zgaszeniu i tak kontrolki nie ragowaly. Po przyjezdzie do domu postanowilem sprobowac go wskrzesic choc teoretycznie sprawa przegrana ( na multimetrze 0V) ale nic mnie to nie kosztowalo wiec podjelem probe. By Ctek wykryl ze ma do czynienia z aku musialem podpiac drugi akumlator rownolegle na jakas godzina. Ctek walczyl z nim jakies 48h po czym stwierdzil ze jest ok wiec zamontowalem go w moto. Jezdzi do dzis, kreci dobrze, napiecie trzyma , zero klopotow. Znam podobnych histori pare z wlasnego podworka wiec cos musi robic.
Inna strona medalu czy 280zl za urzadzenie uniwersalne auto/moto na lata to tak wiele? |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
1 kask - kilka nazw | bouli | Kaski | 3 | 30.04.2015 17:47 |
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach | flippy | Przygotowania do wyjazdów | 4 | 22.08.2014 23:28 |