|
|
#14 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,632
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 12 godz 39 min 11 s
|
podczas nagrzewania się silnika na postoju czasem też to występuje ale kiedy moto się przegoni to już znika, czasem pojawia się jeżeli długo jadę np. na 1 biegu ale nie jest to już praktycznie słyszalne w zamkniętym kasku.
i wygląda na to iż jest to normalne, w niektórych warunkach temperatury/wilgotności/jakości paliwa ecu tak bardzo tnie mieszankę , że lekkie dzwonienie pojawi się ale nie jest to specjalnie dokuczliwe i słyszalne bo wcześniej dzwoniło mi, że hej! i zawsze po nagrzaniu silnika i nie znikało. Teraz u mnie obecnie praktycznie to nie występuje. Nie nagrzewam też silnika tylko od razu jadę, ewentualnie do 1 kreski. Bardzo ważne jest aby wszelkie elementy układu zapłonowego jak fajki, świece, zawór doprowadzający powietrze do dopalania spalin oraz same zawory blaszkowe były sprawne. Na koniec można podejrzewać luzy zaworowe i synchronizację. (ale wyłącznie w sytuacji jeżeli to klikanie jest cały czas) Ostatnio edytowane przez mdxmd : 15.07.2019 o 11:43 |
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Numer VIN i numer silnika a rocznik (silnika) | paku | Kwestie różne, ale podróżne. | 11 | 23.06.2013 21:37 |