| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2015 
				
					
				
				
					Posty: 64
				 
Motocykl: Husky 701, CRF 250L Rally, 1200GS LC Rallye 
Przebieg: XX000 
				
				
				 
Online: 6 dni 2 godz 55 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Też zastanawiam się nad podniesieniem kierownicy w H701. Moje przemyślenia są takie: 
		
		
		
		
		
		
		
	- kierownica jest bardzo nisko, niżej niż na 1200GS czy CRF250L, - na stojąco jest mi niewygodnie, pozycja jest pokurczona, - przez to zauważyłem, że najczęściej wybieram jazdę na siedząco, wstaje rzadko kiedy, Chcę podnieść kierownicę o 25mm. Trzeba jednak pamiętać że w Husce jest ona zamontowana na gumowych tulejach, wyższe podniesienia tworzą sporą dźwignię i trzeba ten element zastąpić odpowiednikiem wykonanym z metalu. W KTM jest to https://ktmsklep.pl/79001940144-hand...nt-bushing-kit ale jeszcze nie wiem czy spasuje. Co do samych riserów to za ich wykonanie wziął się ostatnio Ron Bullet (MadMechs - można znaleźć na fb). Takie zamierzam kupić.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |