![]() |
|
Gadżety / wyposażenie Dodatki, które możesz zamontować. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#33 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2018
Miasto: Poznań
Posty: 107
Motocykl: CRF1000Dct
![]() Online: 1 tydzień 6 godz 35 min 2 s
|
![]()
Cały układ Akrapa dał mi tyle, że poza dźwiękiem silnika jest bardziej spontaniczny i agresywniej reaguje na manetkę. W tym roku miałem okazję podczas wyprawy kilkakrotnie ganiać z Adv 1200 (też na kpl Akrapie), na autobanie od 0-180 Afra szła łeb w łeb, jakby się umówily :-). Niestety Gs (kpl Akrap) jest lżejszy i odchodził 1-2 m na każdym biegu. Kierownicy i bagaż o podobnej masie.
Tak jak Mada napisał, przyda się strojenie silnika. Mam umówione nowe mapy na jesień, zobaczymy co to zmieni. Filtr powietrza mam oem. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
GPS 60CS - usunięcie problemu samoczynnego wyłączania się odbiornika | newrom | Wszystko dla Afryki | 2 | 21.10.2009 11:05 |