![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Kilka parametrów do porównania - na papierze bo praktyka pokaże:
1. Pojemność w Shorai 19Ah vs 12Ah. 2. CCA 285A w Shorai vs 230A w OEM - więc nawet w niskich temperaturach dużo lepiej. 3. Masa 1,1 kg vs 3,8 kg. 4. Li-Ion (nie LiFePO4 które bardziej wybuchają) w Shorai - brak zasiarczania, mniej wrażliwe na głębokie rozładowanie. 5. Cena - tanio nie jest ale nie drożej niż mniej znane Li-Ion o gorszych parametrach, które są dostępne w PL. Do tego dochodzi przesyłka $100. Nie było cła/VAT bo szło magicznie przez Holandię. Żeby WR-ce, która stoi obok NAT nie było przykro, kupiłem też do niej więc koszt transportu rozłożył się na 2 aku - więcej w paczce nie wysyłają bo przepisy lotnicze dot transportu baterii coś ograniczają. To chyba tyle... |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Akumulator do AT | Kobra | Układ elektryczny i zapłonowy | 29 | 26.02.2018 16:05 |
Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 00:42 |
Akumulator do 0 7a | jorge | Układ elektryczny i zapłonowy | 39 | 30.01.2015 10:43 |
Akumulator a ABS (BMW r1100gs) | mateusz-kotek | Inne - dyskusja ogólna | 19 | 01.02.2012 21:47 |
[FAQ] Akumulator | podos | Regularne czynności serwisowe | 13 | 05.01.2009 10:31 |