Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 11.03.2009, 19:32   #7
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Ja próbowałem 46 i zamiast palić wiecej paliła mniej bo mniejsze sie robi chyba podciśnienie w gaźnikach.
44 też miałem ale inne afryki na fabrycznych przełożeniach mnie na winklach urabiały pod górke. Z tąd moje pytanie, bo na 40 sobie jazdy nie wybrażam mając porównanie z 44 45 46.
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Twardosc zebatek szynszyll Rama, zawieszenia, napęd 36 11.01.2019 16:58
TDM 900 opinie-wrazenia kuras Inne - dyskusja ogólna 14 22.02.2013 19:41
Wymiar ośki koła przedniego endumazi Wszystko dla Afryki 3 22.02.2012 21:51
wymiar gwintu tylnej osi maryjan Hamulce, kola, opony 3 07.07.2011 21:36
Oryginalny wydech do 07- wymiar Bartas Wszystko dla Afryki 7 24.05.2011 08:10


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.