Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 3 godz 34 min 37 s
Cytat:
Napisał Maurosso
Straszliwe opasła...wygląda na 240kg.
Dunno, chyba moim ideałem byłoby:
ok. 800ccm, 80km.
Wtedy dałoby się spełnić założenia <200kg, plus wytrzymałość i niezawodność konstrukcji.
1000cmm i 100 koni, na które wszyscy zdają się być tak strasznie napaleni kojarzy mi się z:
a.) Niemożliwością wykorzystania tego zapasu mocy w terenie innym niż autobahn.
b.) Przy wadze <200kg, jakąś żenującą wytrzymałością ramy i zawieszenia.
Bedzie 1000 cm3 i 100 koni, bo Honda chce się wpasować z ofertą pomiędzy klasę dużych turystycznych enduro (KTM 1190, BMW 1200 LC, Tenera 1200) a klasę osiemsetek ( BMW F 800 GS i Triumph XC 800). I ci, ktorzy rozważają zakup 800-tki za te same pieniądze dostaną u Hondy więcej. Do tego nowa Afryka ma iść więcej w kierunku terenu - coś jak kiedyś KTM 990. Przynajmiej takie były przypuszczenia redaktorów gazety Motorrad - chyba z kwietnia tego roku. Oby się sprawdziły. :-)