![]() |
|
Układ chlodzenia Montaż i demontaż elementów układu chłodzenia: termostat, pompa wodna, wiatraki, chłodnice, prowadzenie przewodów |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
|
![]()
generalne trudno o gorszy system chłodzenia (dla niskich temp.) zarwówno cieczy jak i oleju,
cieczy bo brak małego obiegu a dodatkowo termostat wyniesiony jest daleko od silnika co przy niskich temperaturach powoduje znaczne schładzanie obudowy termostatu i tym samym zamykanie tego samego pomimo, iż temperatura silnika wcale nie jest niska efektem takiego umieszczenia termostatu, jest także głupienie wskaźnika temp., którego czujnik powinien być w silniku a nie w tej właśnie obudowie. Najlepszym rozwiązaniem byłby mały obieg i właśnie w nim czujnik a termostat mając ciągły obfity przepływ cieczy z silnika mógłby faktycznie spełniać swoje zadanie w niskich temp. Generalnie mi wskaźnik temperatury silnika bardziej służy jako wskaźnik temperatury zewnętrznej niż silnika < 10st. na grubej krescie 10-15st.C ok 2mm powyżej 15-20 5mm powyżej itd.. naweet się zastanawiałem, czy go nie wyskalować w st C ![]() Chłodnicę olej poniżej 10st raczej powinno się zakrywać, bo termostatu to ona nie ma..... można byłoby wsadzić wymiennik ale chyba filtr już by się nie zmieścił. można nic nie robić ale jak zimno afra więcej pali ![]() Ostatnio edytowane przez mdxmd : 26.05.2014 o 14:45 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ubranie na +40 stopni | robinson | Ciuch Afrykańczyka | 7 | 08.06.2010 09:49 |
Festiwal 360 Stopni - Człowiek na krawędzi | endurance | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 1 | 03.03.2009 20:08 |