| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2011 
				Miasto: Gdańsk 
					
				
				
					Posty: 177
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 5 dni 12 godz 6 min 9 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			"Fajnie to wygląda ale kiedyś na szkolnych warsztatach mnie uczyli że wał zakłada się "krótkim do napędu" co w przekładzie na nasze mówi że krótki odcinek wału do wielowypustu powinien być od strony napędzającej... A może w motocyklach jest odwrotnie :-) 
		
		
		
		
		
		
		
	Pzdr." To ma uzasadnienie jeżeli wyjście napędu jest stałe (nie przemieszca się) a napędzany element (most napędowy) jest ruchomy. Chodzi o to, że końcówka z wielowypustem jest cięższa i wchodziłaby w skład masy nieresorowanej. W moim przypadku skok zawieszenia w wózku jest mniejszy niż w motocyklu więc dlatego wał jest zamocowany tak a nie inaczej. Jeśli ktoś ma inną teorie to może go sobie przełożyć  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |