Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.05.2013, 20:40   #9
calgon
 
calgon's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wroclaw
Posty: 2,383
Motocykl: RD04
Przebieg: 40.000
calgon jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 dni 46 min 4 s
Domyślnie

Raf może się przyda ta informacja, ale mój nowy regler miał luk w postaci iskry pomiędzy tylna ścianką reglera a ramą i przez to napięcie skakało. Zakumalem to dopiero jak sciagnalem boczek po myciu.Cały czas myślałem ze to wina aku starego.Jak odizolowalem regler od ramy to działa jak ta lala.


Drugie pytanie gdzie macie zainstalowane reglery Rafała bo sa one ciut większe i mogą dotykać zbiorniczka płynu co przy nagraniu może zrobić kuku.(rd04)
__________________
Agent 0,7

Ostatnio edytowane przez calgon : 30.05.2013 o 20:59
calgon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przerywacz kierunki - zamiennik. chomik Układ elektryczny i zapłonowy 42 28.05.2014 19:52
Problem z pradami... wszystko nagle gaśnie. iwan Układ elektryczny i zapłonowy 9 29.08.2009 11:27


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.