| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Garwolin 
					
				
				
					Posty: 1,803
				 
Motocykl: RD07A 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 6 miesiące 3 tygodni 5 dni 2 godz 15 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To, że jest w linii drogi oznacza raczej oś drogi, bo oczywiście jest znacznie poniżej punktu, gdzie patrzymy jadąc.  
		
		
		
			IMG_3735.jpg IMG_3631.jpg IMG_3593.jpg IMG_3655.jpg Czy do ramki tripa, czy do jego dwóch śrub- będzie drżało tak samo, bo to część amortyzowana. Pierwsze ramię, jakie zrobiłem, było zamocowane identycznie, ale o połowę krótsze, w kształcie niedokończonego C. Było bardzo sztywne, nie potrzebowało zamocowania górą. Było lepiej niż z boku na kierownicy, lepiej, niż centralnie na kierownicy, ale zasłaniało tripmaster, z którego chętnie korzystam. W nocy mi również nie przeszkadza. W kwestii bezpieczeństwa każdy musi odpowiedzieć sobie sam. W czasie wypadku może zdarzyć się wszystko. Wybieram mniejsze zło, bo uważam, że byłbym częściej narażony na wypadek spuszczając oko z drogi i zerkając w bok i w dół na nawigację niż teraz, z powodu samego ramienia osłoniętego nawigacją. Ostatnio edytowane przez ATomek : 04.09.2012 o 09:26  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Lark FreeBird 35AT | Guziec | Hardware | 665 | 06.12.2018 09:14 | 
| Lark 35AT - nowe menu | Wegrzyn | Zastosowanie praktyczne | 41 | 13.05.2014 01:14 |