Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 13.08.2012, 23:36   #9
jorge
Autobanned.
 
jorge's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Wawa
Posty: 5,233
Motocykl: Tesco
Przebieg: 45 555
jorge jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 14 godz 6 min 38 s
Domyślnie

Przerabialem pierdzenie. Mam Leona. Kolejność rzeczy:
1. Krucce gaznikow - dokrecic.
2. Przewody paliwa - wymienić jak stare (lewe wietrze wyeliminować)
3. Uszczelnienie obejmy tlumika (fachowe książki opisują to jako poerwszy powód strzelania przejściu z obrotów)
4. To wszystko oczywiscie po regulacji gaznikow, zwłaszcza dawek powietrza i paliwa.

Co ciekawe u mnie zmalały tez wolne obroty do książkowych 1250 i tlumik pierdziel raz na 100 km.
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
jorge jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wymiana wydechu teddy-boy Uklad paliwowy i wydechowy 7 15.05.2014 09:53
Obniżenie wydechu? JoseLoco Uklad paliwowy i wydechowy 16 26.01.2014 19:24


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.