Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.05.2012, 14:39   #5
yuchyo


Zarejestrowany: Jan 2012
Miasto: Poznań
Posty: 131
Motocykl: RD07a
yuchyo jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 5 godz 36 min 12 s
Domyślnie

w sumie za głupi jestem, by o tym dyskutować, ale na moje oko - pręt wchodzi z prawej strony - w silniku z niczym nie ma styku (żadnych zębatek, łozysk itp) - i wychodzi z lewej strony poprzez uszczelniacz i dalej do dźwigni zmiany biegów.
choć może to moja projekcja bezbolesnego rozwiązania

jedyny problem to to, czy uszczelniacze z prawej i lewej nie "siedzą" od środka silnika..

a skrzynia nie ma żadnego styku z tym prętem - ona siedzi bliżej przedniego koła i poprzez ten system dźwigienek na prawym końcu preta działa. pręt to pręt - ma przenosić siłę dźwigni zmiany biegów z lewej na prawą - tak mi się wydaje..
yuchyo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
dłuższa dźwignia zmiany biegów JoseLoco Wszystko dla Afryki 2 20.03.2014 16:26
wyswietlacz zmiany biegow maciej33 Wszystko dla Afryki 13 01.04.2013 21:49
Drążek zmiany biegów STRUś Silnik, sprzęgło, skrzynia 4 14.04.2008 08:17


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.