Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 07.05.2012, 01:19   #2
Roberto
 
Roberto's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Krakow
Posty: 207
Motocykl: RD07a
Przebieg: 62000
Roberto jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 23 godz 22 s
Domyślnie

Bezpiecznik powinien być zainstalowany dla każdego odbiornika, a jego prąd obliczysz z trójkąta mocy. I=P/U

gdzie:
I - prąd nominalny
P - moc odbiornika
U - napięcie zasilania

A więc np. jeśli max pobór mocy wynosi 120W przy 12V to prąd nominalny jest 10A.
Bezpiecznik daj o jeden stopień większy czyli 15A i będzie OK.

A to lekturka do poczytania.
http://www.krzysztofg.elb.vectranet....prawo_ohma.htm
Roberto jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Żarówki i bezpieczniki jackhammer Przygotowania do wyjazdów 10 11.05.2015 06:57


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.