Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 26.03.2012, 10:39   #5
Stolek
11110111101
 
Stolek's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Wrocław
Posty: 167
Motocykl: RD07
Stolek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 3 godz 16 min 28 s
Domyślnie

no tez na poczatku stawialem na aku (chociaz w czasie zimy byl kilka razy ladowany). mialem nadzieje ze podczas 5h jazdy sie naładuje conieco. ale niestety nic sie nie naładował... dlatego zaczalem podejrzewac regler. Tym bardziej ze mierzylem miernikiem napiecie podczas pracy silnika na wolnych - bylo 10.1V.
Szkoda ze nie podpialem dobrego aku i wtedy nie zmierzylem. Teraz niestety nie mam juz dostepu do miernika.

Podskocze moze do kogos dzis albo jutro i sprawdze co i jak...

dzieki za podpowiedzi
__________________
Lukasz, LC8, było RD07'93
Stolek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Co to za regler ?? Zoltan Układ elektryczny i zapłonowy 11 22.04.2010 10:14


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.