![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#3 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: aleksandrów kuj
Posty: 7
Motocykl: RD04
![]() Online: 5 godz 21 min 22 s
|
![]()
ja mam to samo.. tylko że zanim mój regulator zagotuje aku to wcześniej wywali 30 amperowy bezpiecznik przy styczniku i jak dobrze mu pójdzie to także 10 tke na kierownicy.. patenta tymczasowego mam takiego, że odłączam jeden z trzech kabli z prądnicy.. może i nie zamądre to, ale jak ma sie ostatni bezpiecznik i wizję pchania moto 20km do domku, to człowiek różnych sposobów się ima..
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Niskie obroty za wysokie. RD03 | sloneczny | Uklad paliwowy i wydechowy | 16 | 06.07.2011 22:18 |
wysokie obroty po dluzszym postoju | kkk | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 09.06.2009 07:40 |
Starter nie kręci a prądy są | SewO | Układ elektryczny i zapłonowy | 9 | 06.02.2009 21:50 |
Wysokie gmole do RD07. | wieczny | Wszystko dla Afryki | 2 | 16.04.2008 14:16 |