Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 24.07.2010, 01:03   #10
R2D2
ReGeNeRaToR
 
R2D2's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
R2D2 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 50 min 52 s
Domyślnie

Drogi Rafwro ,

To są tylko moje dywagacje.
Przecież nic złego nie pisze na temat awaryjności , sprawności , super wyglądu i mocowania waszego reglera
Reglery działają dobrze , nie psują się itd ,itp nie podważam tego .

Podos ma rację i nie ma się co grzać , napisałem krotko i na temat ( mam nadzieję ) Domniemam tez że mam rację iż takim miernikiem to sobie można ..... mierzyć.

Od jakiegoś czau zadaje jedno pytanie na które nie mogę dostać odpowiedzi , jak ją dostanę zamknę się na stałe w kwestii waszego reglera , choćbyście pisali ze ma 99,9% sprawności.
__________________
END of TRANSMISSION

Ostatnio edytowane przez R2D2 : 24.07.2010 o 01:08
R2D2 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przerobienie regulatora motomik79 Układ elektryczny i zapłonowy 14 04.05.2009 11:12


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.