Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 07.07.2010, 22:36   #22
LukaSS
 
LukaSS's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Biała Podl./Warszawa
Posty: 368
Motocykl: Afryka? Nie, dziękuję. ;)
Przebieg: 60000
LukaSS jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 godz 37 min 9 s
Domyślnie

Mijania i krótkie na osobnych przekaźnikach (przewód pradowy na bezpieczniku). Jeśli chcesz mieć 2xH4 czy inne podwójne, to muszą być oba klosze takie same. Jeśli zastosujesz stary (który uprzednio był tylko do długich), w tym kloszu krótkie będą tylko świecić, a nie oświetlać drogę, także bez sensu będzie, a diagnosta nastacji może się czepiać (policja również).
W postojówki wsadz diody LED by zbilansować ew. część strat mocy (można też do tylnego światła dać diodowe oświetlenie).
__________________
Yamaha XTZ 800 Super Tenere

Ostatnio edytowane przez LukaSS : 07.07.2010 o 22:39
LukaSS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Podłączenie przekaźnika do pompy - łopatologicznie MaRP Uklad paliwowy i wydechowy 57 04.07.2022 19:52
Elektronika przekaznika.... Scorpi Układ elektryczny i zapłonowy 5 31.03.2014 21:17
osłona reflektorów barthez Wszystko dla Afryki 24 24.12.2008 21:16


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.