![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
![]() |
![]() jestem po wymianie czujnika wczoraj. no nie zastal ![]() nowy jest zaokraglony na koncu i ma jakis 4mm a ten ktory wykrecilem mial starta powierzchnie czolowa na plasko. jakby tego bylo malo nie dzialal w ogole... dla potomnych dodam ze do calej zabawy beda potrzebne klucz nasadowy 14mm do odkrecenia gmola /bez tego nie wyjmiemy obudowy zebatki/, 13mm do odrecenia dolnego mocowania michy /bez lekkiego zgwalcenia jej w dol nie damy rady odkrecic dolnego mocowania obudowy zebatki zdawczej/ nasadka 8mm na cienkim sztyfcie 1/4 cala /dolne i gorne mocowanie obudowy zebatki/. skoro juz tam jestesmy warto sie przyjrzec z bliska wielowypustowi walka zdawczego. watek byl juz walkowany na forum. jak juz mamy wszystko na wierzchu to odlaczamy przewod od czujnika i wlaczamy zaplon. dolaczamy przewod w dowolnym miejscu do masy - jesli kontrolka sie zaswieci to mamy walniety czujnik. jasli nie to mamy walniete cos jeszcze ![]() kluczem nasadowym 14mm na przedluzce odkrecamy czujnik i wkrecamy nowy nie zapominajac o nowej podkladce uszczelniajacej. skladamy wszystko zusammen do qpy i napawamy galki oczne pieknym zielonym swiatlem niedzialajacej do tej pory kontrolki ![]() ![]() sorry za jakosc foty ale nie mam aparatu. niemniej widac o co chodzi z tymi czujnikami starym i nowym: http://picasaweb.google.pl/matjaswro...33509658422642
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa Ostatnio edytowane przez matjas : 11.06.2008 o 10:16 |
![]() |
![]() |