| 
			
			 | 
		#981 | |
| 
			
			 Moderator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Regler pada, bo ma słabe styki, smaży pompę i resztę. Główną wadą XRVki jest jej legendarna jakość, którą ludzie mylą z brakiem obowiązku serwisowania. 
				__________________ 
		
		
		
		
	www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam 2025: Ekwipunek Załogi Gogurka 2025: Cztery i pół Afryki  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#982 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			kilka bledow konstrukcyjnych bym znalazl po tych 'kilku' latach pracy - pewne rzeczy mozna bylo zrobic 'optymalniej', tym nie mniej wiekszosc klopotow to zaniedbania i ulanska fantazja uzytkownikow/racjonalizatorow
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#983 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dodam do tego ignorancję serwisową i brak chęci przeznaczenia odpowiedniej monety na porządny regularny serwis. Obalam te wszystkie pierdolety, przejechałem swoimi Africami setki tysiaków km w warunkach, gdzie obecne konstrukcje padły by po kilku tysiącach lub wymagały wydania grubej kasy na naprawy . Dodam że nie miałem nigdy problemów z przedstawianymi tu furiami , to się szanowni nazywa świadomy i precyzyjny serwis na oryginalnych częściach. W temacie przypadłości konstrukcyjnych to nie ma idealnych motocykli i w każdym coś może być, wystarczy nauczyć się o niego odpowiednio zadbać by cieszyć z jazdy . 
		
		
		
		
		
		
			Zdrowia . 
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#984 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			wiekszosc spraw, ktore uwazam za rozwiazania nienajszczesliwsze mozna w latwy sposob usunac - z kompa przy wolnej chwili opisze moje typy
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#985 | ||
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.  | 
||
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#986 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			nie znam budowy tego silnika - nie wiem czy jest szczotkowy, czy bez szczotkowy, liniowy, czy krokowy. nie znam mechanizmu awarii. zapytam kolege z ASO jaki element silnika sie uszkadza i napisze.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#987 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Z autopsji co rozebrałem to szczotkowy, a jak rabotajet to z chęcią się dowiem  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	kto smaruje ten jedzie  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#988 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Apropo zaniedbań :
		 
		
		
		
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#989 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ze mna sie kiedys klient kłócił, że plynu hamulcowego sie nie wymienia bo On, kolezka ~60 lat, przejechal cyt. miliony kilometrow w zyciu i nigdy nie wymienial. na moja sugestie, ze stuki z lag to wynik zuzycia panewek bo od nowosci nikt tam nie zagladal i nie zmienial oleju  ( 56kkm) popukal sie w czolo. motocykl jednak zostawil. 
		
		
		
		
		
		
			wyszlo na moje: w lagach resztki błota + starte zupelnie panewki. p.s. na koniec stwierdzil, ze serwisowe cisnienie w oponach jest niekomfortowe i kazal sobie spuscic do 1 atm na kolo. honda vtx1300 2008 - pamietam do dzis  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#990 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tutaj novy motur w stajni : Grisso1200SE. Piękny sprzęt i trafił w dobre ręce. Nie będzie takiego pitolenia, bo jak się trafił taki palant jak Tobie, to "wypad" bo nie mam czasu ani zdrowia na takich.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |