| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2020 
				
					
				
				
					Posty: 1,589
				 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 12 godz 29 min 22 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Swego czasu miałem podobny pomysł, nawet namierzyłem na OLX człowieka, który oferował dość tanie przeróbki posiłkując się soczewkami z jak mniemam rozbitych samochodów. Oczywiście bez homologacji, jednak to była 1/3 kwoty którą masz w swoich linkach. Nie skorzystałem właśnie z braku homologacji.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			tak, homologacja to jest dla mnie warunek niezbędny.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			no to szczerze radze: 
		
		
		
		
		
		
			- zdrowe odblysniki - przerobka instalacji jw. - dobre zarowki H4 - ja lubie te Tungsram-y bo swieca niezle a kosztuja sporo mniej niz np. Philips i śpisz spokojnie. z kasztanami czy szwajcarami sie nie dogadasz - chory mandat, laweta + na przykłady zakaz 6 miesiecy poruszania sie po terenie kraju ( kumpel co mial na lawecie inne opony na osiach - rozmiar, wiek, obciazalnosc, max speed ta sama ale marka inna). 
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]() Zarejestrowany: Oct 2007 
				Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił 
					
				
				
					Posty: 5,457
				 
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie 
Przebieg: ojojoj 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 5 godz 4 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Część ledowych retrofitów z E11 albo podobną homologacją są dostępne do Jeepa na rynek EU. Te porządne nie są tanie.  
		
		
		
		
		
		
			Trzeba poszukać, bo to chyba 5,25" rozmiar (z głowy na szybko piszę), ale widziałem nawet na szwajcarskich blachach afryki z takimi lampami. Stare trampki też mają lampę ledową do ogarniecia z pełną homologacją lampy. XRV ma dobre lampy, ale gównianie zrobioną wiązkę, dlatego jak koledzy wcześniej napisali trzeba przemotać to na właściwe prądy/przekaźniki etc i święty spokój będzie. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Ramires ...okręt mój płynie dalej... gdzieś tam...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			spadek napiecia na zarowkach vs klema potrafi przekraczac 1V a to juz naprawde sporo + dobre zarowki robia robote. dwie solidnie przeserwisowane lampy H4 dadza rade a koszty sensowne + dajesz odpoczac instalacji bo lampy to najmocniejszy odbiornik w ukladzie.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2011 
				Miasto: Kiełczygłów 
					
				
				
					Posty: 2,072
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 00000 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 2 dni 5 godz 28 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam h4 zasilane bezpośrednio z aku, do tego siedzą tam jeszcze jakieś osramy plus coś tam. Jest naprawdę dobrze w nocy. Ale widzę żeś uparty na ledy, to masz temat tu na zniechęcenie, ile to kasy i roboty  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() https://africatwin.com.pl/showthread.php?t=39004&page=6  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pojęcie że jest dobrze w nocy jest zależne od wzroku kierownika, to z autopsji  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	kto smaruje ten jedzie  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
chyba wzwodu  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Też ale jeszcze 15lat temu widziałem rzeczy których teraz nie widzę.  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	kto smaruje ten jedzie  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
| 
			
			 Wylizał się 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jest jeszcze jedna droga... 
		
		
		
		
		
		
		
	Założyć dobre (zregenerowane, jeśli trzeba) lampy od RD07a. Potem kupić ledy philipsa ( są pod moto krótsze). Zrobić homologację. Tu proponuję zadzwonić do PIMOT-u w Warszawie. Poprowadzą, jak za rączkę. Masz oryginalny look afryki, lampy ledy i homologacje. Zamkniesz to przy odrobinie szczęścia w 2 kaflach.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |