| 
			
			 | 
		#481 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie ma minusów?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#482 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#483 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czy to możliwe by był aż tak dobry?  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#484 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2020 
				
					
				
				
					Posty: 1,589
				 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 12 godz 29 min 22 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A to "uwielbiam" nie czytać z przekorą?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#485 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			nie ma w tym co pisze grama ironi, bo: 
		
		
		
			- alu rama i wahacz - masa sucha 198kg - fenomenalny trzycylindrowy silnik, który łapy urywa - 2x320 tarcze z przodu z czterotloczkowymi zaciskami - z przodu Showa USD z pełną regulacją i skokiem 150mm - z tyłu Showa z regulacją i skokiem 150mm - dużo kompotentów japońskich - układ wtryskowy Keihin, instalacja cała na Sumitomo - świetne lampy na 4 żarówkach - doskonała ergonomia dla dwóch osób - spalanie ostatnio na trasie PL-RO-PL mocno spokojna jazda 5.5L - doskonała jakość wykonania i spasowania elementów - sorry ale BMW jest gorzej wykonane z tych lat - no i bardzo przyjemne prowadzenie - niska masa robi swoje przy przerzucaniu w zakretach zasadniczo motocykl jest zrobiony 'na bogato' - co widac po cenach w salonach Triumpha - to nie sa tanie motocykle - nowy Tiger 900 RP kosztuje 25 tys pln wiecej od Yamahy T7 i niemal 10 tys pln więcej od BMW F900 GS ADV. sytuacji z pewnoscia nie ulatwia brexit i cła. ta konkretna sztuka przyjechala ze szwajcarii z przebiegiem 57 tys km. dzis ma 81 tyś i poza regularnym serwisem nic nigdy się nie działo - podobnie jak w innych Triumph-ach, które miewam na podnośniku. 
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#486 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Eee tam wcale nie jest ładny  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	kto smaruje ten jedzie  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#487 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Ty się kolego z tym swoim KRAZ-em nie odzywaj, bo tu dorośli rozmawiaja o motocyklach co ich dadza rade pomimo zwyrodnienia kręgosłupa i rwy kulszowej podnieść jak się wydupczą na mokrej trawie  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#488 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	kto smaruje ten jedzie  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#489 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Melon, jak już będziesz wiedział, że te rwy i zwyrodnienia nie odpuszczą to jest chętny na Twojego ZX-a 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#490 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			tak sobie patrze na net i takie 1050 juz za ~18k można w PL oglądać. ten czarny jest z 2011 i nie ma ABS. byly do niego dwa boczne kufry ori + givi maxia. w 2018 na wiosne kolega zaplacil za niego 24k.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |